Yummy Cupcake -->

Friday, June 5, 2015

DAY1 : Your response to everyone’s favorite question: “And why are YOU still single?”


The Single Woman’s 30-Day Blogging Challenge!


1)      Your response to everyone’s favorite question: “And why are YOU still single?”



So far tak banyak la yang tanya... sebab orang ingat I'm not Single T_T  haishhh camna John Abraham nak melamar aku ni kalau dok ingat aku NOT AVAILABLE....cuma orang yang dekat2 tu adalah yang gatal mulut ehhh tak baik cakap depa gatal mulut..ok la depa caring and very concern dengan aku... ohh thank you...!

Why i'm still single nyek?? dengan berkumandangnya lagu Liyana Jasmay-Aku Tak Percaya Cinta acecece.... boleh tak kalau nak cakap dah fobia dah trauma... damn you my past! kecian my future.....So sebab SINGLE sebab dah SINGLE nak buat camna.. Lagipun baru 25 kot...heyyy 25 tahun orang dah beranak pinak dah tau... alaaa itu rezeki depa..  lagipun banyak kot mission and vission aku..kalau da partner nanti tambah masalah jek sekarang pun tak terurus masalah...haha ok peace my future husband...


boleh tak nak beli Range Rover sendiri dulu baru kawen memang sampai umuq 50 la kau tak kawen hahahahaha

No comments: