Yummy Cupcake -->

Friday, January 21, 2011

Wow...So HOT...

Tarikh:21/1/11
Tempat: My own world
Mood: wow..

Salam,

Ah,ha.. So hot..apa yang hot..?? tak ada la cuma saja tak ada motif so update cerita2 macam ni.. Actually kan aq dari dulu suka sangat2 superbike... kepingin rasanya daku membawa tentu segak bergaya kan hahaha... tapi disebabkan ketinggian yang comel ini plus nak bawak motor biasa pun takot and tak tahu ada hati nak bawak superbike.. dalam mimpi la wei...


-ranggi kan??-

Aq suka sangat..mesti nampak ranggi kan.. bila nampak orang2 yang bawak superbike ni aq memang suka gila tengok.. dalam pemikiran terbayang2 dah mest handsome orang yang bawak ni.. sebab bila tengok orang bawak superbike ni terserlah kehenseman dah... dengan jaket, sarung tangan..sangat2 hot... terbayang lak cita2 korea..taiwan and sewaktunya.. bila bukak2 helmet jejaka yang bawak tu hot gila..time tu ada la effect angin dan slow motion haha..

-kan nampak hot je hehe-
Walau aq tak tahu sapa yang bawak tu memang aq suka tengok..ada style.. walau kadang2 bukak2 helmet tengok sekali bapak orang da hakhakahka.... tak pun perempuan.. haishhh andai dapat aq posing naik motor ni akan aq upload ke dalam FB dengan kadar segera hahaha.. show off betul..

1 comment:

Ekin Yahaya said...

ada tag utk zuzu.

http://ceritagadispelangi.blogspot.com/2011/01/contest-gambar-paling-comel.html