Yummy Cupcake -->

Saturday, July 30, 2016

30 April & 1 May 2016



Assalamualaikum…

Lama benar tak share  story kat my dear blog… ok nak update pasal adik En.Rimau yang baru2 ni telah selamat diijab kabulkan… tak pa kita bagi adik2 dulu hehe.. kononnya nak buat sekali laa tapi aku sangat la stubborn tak nak..yela time tu baru2 lagi satgi orang kata ‘dah gatai sangat ka” even yang tu la yang Islam tuntut..dah suka dah yakin teruskan kahwin..


Hari Pertama di rumah pihak perempuan… isteri Adik En.Rimau aku ni junior aku time sekolah dan jugak politeknik… kiranya kami semua ni dulu satu sekolah.. untuk kenduri belah Mira ni theme peach… jenuh jugak mencari baju kaler peach.. last2 jumpa online.. dapat2 alamak gedebak plak baju.. terus iolsss minta tolong Mak Ina kecikkan baju… stress mencari tudung nak matching last2 ambik jek tudung silver ni.. ohh yaa sebelum tu makeup ni dari Farazain Bridal House.. RM80.. saja galak nak mekap jugak.. mekap ni paling suka sebab nampak.. pastu kalau peluh kan lagi nampak cantik…tak dak la berlemuih..




Hari Ahad belah lelaki.. theme green…En. Rimau n family beli kan kain.. buntu nak carik fesyen apa..semestinya kena da reben okeh… jadi lepas google contoh baju dan minta tambah reben kat belakang so minta Tailor Nazri Ahmad buatkan..




Mekap pulak dari Intan Khairudin RM150.. MUA ni tanya nak mekap camna.. time tu la internet aku nak lembab.. makanya aku tunjuk ja la mana yang ada.. mekap kali ni agak natural.. dan lebih simple so aku gatai tangan tambah eyeliner kat bawah mata dan terangkan warna lipstick..dan yang paling suka bulu mata tu sebab cam dolly type..

Segan pulak pakai badge ‘Kakak Ipaq” sebab belum confirm lagi kan…hehe so iolsss  so blushing sebab diperkenalkan to relatives and friends.. pipi ketat jek..

petang tu ikut pengantin photoshoot...so feeling2 laa photoshoot outdoor..

 p/s: teringin pulakkk oooiii....

No comments: