Yummy Cupcake -->

Wednesday, July 22, 2015

5 July 2015 : Reunion of Sek. Ren. Seri Relau

Assalamualaikum...

Kadang2 tu duduk2 saja teringat kawan2 time kecik2... ehmmm buat apa la depa... tiba2 kawan aku dari sekolah rendah Ina yang still keep in touch sampai sekarang bagi idea nak reunion... memang bersemangat jitu kawan aku tu dia kumpul cari no sorang2 sampai lah boleh kumpul semua even da a few yang tak tahu ke mana dan ada yang tak ada kat Malaysia.. tapi kira ramai gak la yang dapat kumpul ni..

Aku masuk sekolah ni time darjah 6 jek sebab pindah rumah... syokk ooo rasa jadi budak baru.. orang nanti usha kita nak kenal kita..hahaha fikir2 balik semua kenangan dulu rasa macam lawak... dan rasa Ya Allah dah tua benor aku ni... yelah 13 tahun kot.. mostly semua dah kawen dah beranak pinak kot.... kira tinggal berapa kerat ja la yang tak kawen termasuk aku hahaha.. tak pa nanti kenduri kawen aku buat reunion kat situ k make sure semua hadir..haha harapan sangat kau....



No comments: