Yummy Cupcake -->

Friday, December 26, 2014

21 December 2014

Assalamualaikum...


Lama kot tak jumpa my girls ni semua kalau tak salah aku last jumpa bila pergi jenguk Mirae time kaki dia still ada besi lagi sekarang dia dah almost sembuh Alhamdulillah siap boleh drive keta manual lagi pergi KL...hebat kembar aku tu!! tengok punya lama la nak kata...

Kebetulan Mirae balik dan aku pulak ada exam... nasib baik dapat jugak jumpa... fail lagi weyh..!!! stress...melayang lagi duit aku... So nasib baik dapat have fun dengan Mirae dan Nana.. 

Moment2 yang indah
Pekena T chicken wrapped kot nama benda alah ni kat Kenny Rogers... Sedap la jugak.. Perut tong betul aku sampai sup chicken mushroom Mirae pun aku perabis..hahhaha... Sempat jugak la shopping bag kan... walau tengah budget2 tapi ahhh tak kisah hahaha...sekejap jek dapat lepak2 with My Girls...plan nak pergi melawat Nas..patah kaki jugak kawan kami seorang tu.. tapi dia tak ada kat rumah pulak.. Incomplete rasa kalau tak berempat...

No comments: