Yummy Cupcake -->

Saturday, November 15, 2014

15November- Wedding Miss Tan

Assalamualaikum...

Haaaa....nin dia...nin dia....hahaha buat teruk pulak.. 15 November  wedding officer aku yang depa kadang2 suka sangat kata kakak aku la mak aku la.. iolssss tak kesah as long as you guys happy with it... excited kot nak pergi wedding ni sebab nak tengok officer aku ni dalam version lain... sebabnya dia ni memang natural beauty pergi kerja tak makeup... So time wedding mestilah dia makeup and pakai cecantik kan...

iolsss pun ape lagi...nak jugak melaram... time2 camni la boleh makeup over2 kan.. baru perasaan night dress tak ada dalam wardrobe... so mix and match jek jubah hitam dengan jacket merah .. haaa hitam merah.. kelassss kau gothic feeling Mak Jemah... So try2 la nak mekap2 over2 malam ni...

Niat nak buat smokey eye tapi tak pandai so besa2 ja la...

try lukis hidung bagi mancung konon kihkih...hidung gatai pun tahan satgi takut mekap smudge...
Gambar dengan pengantin tak dak so dengan keta pengantin pun boleh!! Actually gambar dengan pengantin dalam camera gedebak tu hmmm bila tahun la nak dapat kan.. Perghh memang berubah officer aku tu... cantik kemain kau!!... sayangnya tak ada pic nak tunjuk huhu..

Haa lupa nak cita.. aku ni siap kemain awainya... kiranya kalau pakai bulu mata palsu pun sempat lagi la tapi rasa over pulak... siap2 tunggu teksi la.. haissshh demand kau teksi2 sekarang... dah la tengah hujan dan for sure jem.. teksi bukan ada sangat aku paham.. yang membara boleh pulak aku dengaq operator tanya teksi tu dia kata tak mau ambik.. tolak rezeki sangat kan.. so tunggu dekat sejam lebih dah kot... duk rasa cam tak jadi pi lah kot hmmm penat jek bersiap.. terus minta tolong anak penakan tolong hantarkan..nasib baik dia free malam tu.. memang bara gila dengan taxi service tu.. nasib baik cool down bila da anak jiran mai kat aku cakap "kakak... u look so pretty.." terkejut Mak Jemah haha kembang semangkuk hahah motif nak inform dalam blog hahahha..

haish ni yang rasa macam nak ambik lesen esok jugak then boleh beli kereta.. emmm nak ambik lesen tu boleh gagah... nak beli keta tu kena pikiaq lagi.. yelah gaji RM3600 dikira miskin bandar..huhu so sampai la restoren everyday supreme seafood tu sorang2 carik tempat tu.. dah naik lift tekan.. then dengaq bunyi dah sampai tapi lift tak bukak... cuak dah ingat terperangkap.. then dok rasa dengan bunyi lagu2.. then kaleh belakang lah boleh pulak lift tu pintu dia bukak on the other side.. haishhh malu kot orang tengok...malu Mak Jemah....

gambar2 bajet cemgini harus ada ni pengakhiran blog...
how i love the red and black combination..

No comments: