Yummy Cupcake -->

Wednesday, December 30, 2009

Tahun Baru.. Azam.. biasalah..


tick! tock ! tick ! tock...

"Time waits for no one"

Wah cepat masa berlalu.. Meninggalkan kita dengan 1001 kenangan manis dan pahit yang telah jadi lumrah kehidupan.. Yang pasti kita semakin jauh... Dah dewasa rupanya aq.. umur pun dah nak masuk 2 decade.. Lucu balik bila ingat-ingat zaman budak hingusan dulu.. Perjalanan dari budak-budak ke remaja dan hingga kini... Macam-macam cerita.. Macam-macam masalah.. Kutip 1001 pengalaman hidup..



Cewah feeling lebih-lebih lak aq ni.. Bila tahun baru macam biasalah.. sibuk sini sana tanya orang apa azam mereka.. bila tahun baru je mesti azam..(dah x ade benda baru ka..hakhak).. Aq pun x tahu.. Apa yang aq nak azam kan untuk tahun 2010 ni.. Adakah aq seorang yang x berazam.. entah la.. Aq memang selalu pelik dari yang lain.. Tapi bukan bermaksud tiada wawasan.. Cuma aq berazam setiap hari.. Setiap hari mengharap kehidupan lebih baik dari semalam..
lupakan semalam.. nikmati hari ni.. berharap untuk esok..



So 2010 ni aq memang x ada azam.. kenapa dan mengapa.. aq sendiri x tahu.. Kalau nak list down azam mest berjela-jela.. Yang akhirnya jadi azam untuk stok akhir tahun depan..(wah ada lak stok-stok akhir macam akaun lak..arghh x minat betul aq subjek tu pening).. Aq juga x ada plan apa yang nak achieve nak buat atau nak apa-apa la tahun depan.. Aq cuma nak menjalani hidup aq saja.. Menikmati setiap hari aq boleh bernafas...



sudah stop.. Apa aq merapu kan ini..

No comments: